- 1
- 5
Sport spotyka streetwear w kampanii kolekcji 4F x Tomasz Fornal
4F wchodzi w świat streetwearu. Marka stworzyła limitowaną kolekcję we współpracy ze swoim ambasadorem – Tomaszem Fornalem, jednym z najbardziej wyrazistych polskich sportowców.
Kolekcja 4F x Tomasz Fornal to hołd dla autentyczności sportowca i miejsc, które go ukształtowały. Inspiracją stał się Kraków w surowej odsłonie Nowej Huty – z betonowymi blokami, industrialną architekturą i klimatem. Tutaj odbyła się sesja zdjęciowa.
– Chciałem, żeby ta kolekcja była prawdziwa, nieprzefiltrowana. Jest w niej trochę Krakowa, trochę sportu i dużo luzu. To streetwear, który lubię i się z nim utożsamiam – mówi Tomasz Fornal.
Jego estetyka to miks inspiracji Bronxu, tokijskich ulic i popkulturowych odniesień w stylu gier komputerowych. W efekcie powstała linia, w której znajdują się:
- oversize’owe formy,
- hafty inspirowane tatuażami Fornala,
- „easter eggs” nawiązujące do Krakowa,
- charakterystyczny numer 21, z którym siatkarz występuje na boisku.
Paleta barw kolekcji to odcienie szarości i złamanej bieli z subtelnymi akcentami kolorystycznymi. Faktury materiałów przypominają o upływie czasu poprzez widoczne na nich przetarcia, przeprania i efekty zakurzenia.
Limitowana kolekcja wpisuje się w hasło trwającej od czerwca kampanii „Znaczy, że chcesz”, która motywuje do aktywności fizycznej i opowiada o codziennej determinacji do uprawiania sportu.
Kolekcja 4F x Tomasz Fornal zadebiutowała 2 października. Jest dostępna w 17 wybranych salonach 4F w największych miastach Polski, m.in. w Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu i Łodzi, a także online i w aplikacji 4F.
- 4









