Sponsorzy Euro 2012 zrobili dobry interes – analiza promocji w czasie trwania mistrzostw
  • 0
  • 2
4.07.2012

Sponsorzy Euro 2012 zrobili dobry interes – analiza promocji w czasie trwania mistrzostw

Zestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i AdMonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w Euro 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych. Jednak nawet sponsorów można było przebić, lokując ciekawą kampanię reklamową.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

glee

12 lat temu

Tyskie wygrało i przegrało

Tyskie uderzyło ze zmasowaną kampanią w samym okresie mistrzostw - i to timingowo było dobre, jednak jakość kampanii była bardzo niska. Serial w TVP był na niskim poziomie (btw. nie wiem jakim cudem TVP - partner UEFA - zgodziło się na taki deal z marką nie będącą sponsorem UEFA...), do tego wszyscy możliwi celebryci, odgrzanie akcji 'wywieś flagę'(tym razem zmiażdżone w mediach społecznościowych). To zawsze była marka mainstreamowa, teraz jest jeszcze marką o niczym, marką obciachową, dla tych których nie wpuszczą/ nie stać na prawdziwy stadion.

Rozwiń komentarze

4 lipca 2012