Sponsorzy e-sportu bardzo rozdrobnieni – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 1
18.07.2019

Sponsorzy e-sportu bardzo rozdrobnieni – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Rośnie odsetek fanów e-sportu potrafiących wskazać sponsorów rozgrywek (z 63% do 76%). Jednocześnie najbardziej rozpoznawalni sponsorzy nie zyskali dużo na popularności. Wyjątek stanowi Intel. 48% badanych wskazuje sponsorów, którzy mają znajomość na poziomie niższym niż 1% – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polski odbiorca e-sportu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54809 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2019