Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej
  • 0
  • 1
6.04.2007

Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej

M. Zielińska, Sponsoring jako alternatywna forma komunikacji marketingowej, "arts & business connections", kwiecień 2007

Artykuł próbuje wyjaśnić – przedstawiając podstawy prawne – dlaczego i w jaki sposób producenci artykułów objętych zakazem (lub ograniczeniem) reklamy mogą dotrzeć do masowego odbiorcy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2007

Kampania reklamowa Kamis Viva Italia

Kuchnia włoska w 15 minut! Pod tym hasłem prowadzona będzie kampania reklamowa dla nowej linii produktów KAMIS VIVA ITALIA – pierwszych na rynku naturalnych fixów do włoskich past i makaronów. Kampania ma charakter informacyjno-edukacyjny a jej celem jest poinformowanie o nowej linii produktów Kamis oraz wskazanie na funkcjonalność produktów VIVA ITALA (prawdziwa włoska pasta w 15 minut!), ich doskonały smak oraz łatwość przygotowania.