Spokojny i etyczny początek sezonu piwnego w reklamie – badanie IMM
  • 0
  • 1
12.08.2016

Spokojny i etyczny początek sezonu piwnego w reklamie – badanie IMM

Przypadający na przełom wiosny i lata start sezonu piwnego to czas, w którym rośnie aktywność reklamowa piwowarów. W drugim kwartale 2016 r. producenci piwa zrzeszeni w Związku Browary Polskie wyemitowali o jedną trzecią więcej reklam niż w pierwszych trzech miesiącach 2016 r., ale o połowę mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. Żadna z kreacji nie naruszała norm Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54850 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2016

11 sierpnia 2016