Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracę
  • 0
  • 1
5.11.2019

Spersonalizowany sklep spożywczy w lodówce. Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracę

Frisco.pl i Samsung ogłaszają współpracę, dzięki której klienci będą mogli zamówić produkty spożywcze prosto z ekranu lodówki. To element strategii budowy customer experience dla klientów Frisco.pl. W jej ramach firma uruchomiła już opcję zakupów z asystentem głosowym.

Współpraca marek Frisco.pl i Samsung zaowocowała uruchomieniem aplikacji, która umożliwia dokonanie zakupów w delikatesach internetowych prosto z ekranu lodówki Family Hub. Aplikacja zaprojektowana została w sposób, który pozwala na łatwe dodawanie produktów do koszyka oraz zarządzanie nim przed finalizacją zakupów. Dostawa może być zrealizowana tego samego dnia przy zakupach zrobionych do godziny 11:00.

Jak pokazują badania, na świecie wykorzystanie inteligentnych urządzeń w gospodarstwach domowych w ciągu najbliższych trzech lat wzrośnie blisko dwukrotnie [1]. W 2024 r. wartość tego rynku wyniesie ponad 150 mld dol. [2]. To prawie o 97% więcej niż w 2018 r. Równocześnie 74% osób korzystających z inteligentnych lodówek przyznaje, że urządzenia te przyczyniają się do poprawy ich jakości życia [3].

[1] Statista Digital Market Outlook, Smart Home Report
[2] MarketsAndMarkets, Smart Home Market
[3] PwC, Smart home, seamless life

  • 1
Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracę

Frisco.pl i Samsung nawiązały współpracę

5 listopada 2019