Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012
  • 0
  • 1
22.06.2012

Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012

Firma optyczna z Wielkiej Brytanii, Specsavers, wykorzystała niefortunną sytuację, jaka wystąpiła 19 czerwca w meczu pomiędzy Ukrainą a Anglią. Ukraina strzeliła wówczas prawidłowo gola, który nie został jednak uznany przez sędziego, w związku z czym Anglia wygrała 1:0.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 czerwca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.06.2012

Reklamy odporne na ekonomię: lepiej z humorem niż oszczędnością

Nielsen przeprowadził badanie skuteczności reklam, aby przekonać się, w jaki sposób marketerzy mogą obecnie najlepiej docierać do klientów. Badacze chcieli dowiedzieć się, jaki wpływ ma burzliwy klimat ekonomiczny na oddziaływanie różnych taktyk kreatywnych na zachowania konsumentów. Humor i fabuły pełne emocji sprawdzają się lepiej niż informacje o promocjach, cenach lub cechach produktów.

21 czerwca 2012