Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012 - Marketing przy Kawie
Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012
  • 0
  • 1
22.06.2012

Specsavers reklamuje się za pomocą nieuznanego gola na Euro 2012

Firma optyczna z Wielkiej Brytanii, Specsavers, wykorzystała niefortunną sytuację, jaka wystąpiła 19 czerwca w meczu pomiędzy Ukrainą a Anglią. Ukraina strzeliła wówczas prawidłowo gola, który nie został jednak uznany przez sędziego, w związku z czym Anglia wygrała 1:0.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56229 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2012

21 czerwca 2012