Specjaliści business intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w IT
  • 0
  • 3
15.12.2020

Specjaliści business intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w IT

Przekształcanie danych w informacje biznesowe, analiza i zarządzanie nimi to dziś jedna z najbardziej pożądanych specjalizacji w branży IT. Jak nigdzie w tej dziedzinie liczy się doświadczenie. Ponad 70 proc. ofert w sektorze business intelligence (BI) na portalu No Fluff Jobs skierowanych jest do seniorów. Także zarobki – niezależnie od rodzaju umowy – należą tu do najwyższych w IT. W przypadku specjalisty big data wynagrodzenia na umowie B2B sięgają 21 500 zł, a dla eksperta od AI odpowiednio 18 200 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51085 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

15 grudnia 2020

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMS

Tematem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS było hasło „Jedenaste: nie produkuj śmieci”. Zwyciężyła Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jury przyznało także 5 wyróżnień, które otrzymali: Rafał Bartlet, Inez Łaguna, Zuzanna Rawa, Michał Tokarski oraz duet Natalia Wilczak i Marek Kuciński. Wkrótce zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2020

Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w Polsce

Firmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.