Specjal promuje Jarmark Św. Dominika
  • 0
  • 1
21.07.2008

Specjal promuje Jarmark Św. Dominika

W połowie lipca ruszyła outdoorowa kampania piwa Specjal, marki należącej do Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o. Motywem przewodnim kampanii jest coroczny Jarmark Św. Dominika – impreza kulturalno – handlowa, którą już od kilku lat sponsoruje marka Specjal.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 lipca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.07.2008

Nowe technologie w utrzymywaniu klientów

Zainteresowanie zastosowaniem skutecznych narzędzi informatycznych w tworzeniu kampanii sprzedażowych i marketingowych rośnie w błyskawicznym tempie. Możliwość poznania motywów postępowania klientów i przez to wpływanie na ich procesy decyzyjne stało się zaiste sztuką biznesową. Dlatego przedstawicieli kadry zarządzającej działów marketingu, sprzedaży, planowania, analiz oraz IT spotykają się już po raz czwarty 9 - 10 września 2008 w Hotelu Andels w Krakowie podczas IV Kongresu Customer Intelligence.

18 lipca 2008