Spadki wydatków na promocję e-commerce w I połowie 2016 r. - Marketing przy Kawie
Spadki wydatków na promocję e-commerce w I połowie 2016 r.
  • 0
  • 2
9.11.2016

Spadki wydatków na promocję e-commerce w I połowie 2016 r.

Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 r. wyniosły prawie 92 mln zł. To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 41% zmniejszyły się również nakłady na promocję online. Internet pozostaje jednak medium najczęściej wybieranym przez reklamodawców z tej branży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 listopada 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2016

„Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej” – pierwsza taka publikacja na polskim rynku

Eventy są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem komunikacji marketingowej. Rośnie świadomość ich skuteczności, wzrasta też poziom wymagań stawianych agencjom eventowym. Branża eventowa rozwija się dynamicznie, a wraz z nią wiedza na temat event marketingu. W odpowiedzi na te zjawiska powstała książka „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”.