Spadek popularności zakupów grupowych w Polsce, wzrost w Danii – Gemius (infografika)
  • 0
  • 1
4.08.2014

Spadek popularności zakupów grupowych w Polsce, wzrost w Danii – Gemius (infografika)

W Polsce, Rosji i Turcji spada zainteresowanie zakupami grupowymi, podczas gdy w Danii widoczny jest trend wzrostowy. W Turcji wśród internautów odwiedzających oferujące je strony przeważają konsumenci w wieku 18–34 lata, a w Danii powyżej 45. roku życia – wynika z analizy Gemiusa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 sierpnia 2014

1 sierpnia 2014