Spadek BriefIndexu – początek kryzysu czy chwilowy zastój?
  • 0
  • 1
1.04.2008

Spadek BriefIndexu – początek kryzysu czy chwilowy zastój?

Według najnowszej fali badania BriefIndex, wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy wynosi 74 punkty, co oznacza spadek w stosunku do poprzedniej fali o 4,5 punktu (w listopadzie 2007 r. wskaźnik wynosił 79,5 punktu). Poziom wskaźnika w pierwszym kwartale 2008 r. zmalał w stosunku do analogicznego okresu w roku 2007 aż o 8,3 punktu (w lutym 2007 r. wskaźnik wynosił 82,3 punktu).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2008

Atak długiej ręki – kampania notebooków Samsung

Znana gwiazda estrady potrafi objąć jednocześnie 7 kobiet, w samochodach montuje się nowe drążki zmiany biegów dla osób z dłuższą prawą ręką, na giełdzie udanie zadebiutował Łapexpol, specjalizujący się w szyciu marynarek na miarę – te i inne absurdalne plotki na temat dłuższych rąk pojawiły się w Sieci przed Wielkanocą. Towarzyszyły im spoty video i strona internetowa www.longersi.pl ilustrujące zjawisko jednej dłuższej ręki. Oczywiście to nie zbiorowa „długorękomania” internautów, tylko element kampanii wizerunkowej. W ten sposób swój najnowszy lekki laptop Q45 reklamował SAMSUNG.