Soul and Mind Opakowania dla marki Baron
  • 0
  • 1
26.06.2006

Soul and Mind Opakowania dla marki Baron

Agencja Soul and Mind Opakowania wygrała dwa przetargi na opakowania pod marką Baron firmy Millano. W ramach wygranych przetargów agencja zaprojektuje opakowania batoników i czekolad Baron.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

ECCO Walkathon wybiera Pegasus PR

Agencja Pegasus Public Relations po raz drugi zadba o oprawę medialną międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli. Zeszłoroczna edycja charytatywnego przedsięwzięcia zakończyła się niekwestionowanym sukcesem. W spacerze wzięło udział ponad 7 tysięcy osób. W ciągu 5 godzin przebyli ponad 67.000 kilometrów i uzbierali prawie 270.000 zł. W tym roku Agencja Pegasus i firma ECCO wznowiły współpracę przy ECCO Walkathonie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.06.2006

Wysokie zainteresowanie sportem wśród Polaków

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Media-Sport.pl, aż 73% Polaków poniżej 50 roku życia interesuje się sportem, z czego 46% deklaruje, że interesuje się nim w sposób stały i zdecydowany. Większe zainteresowanie sportem tradycyjnie już deklarują mężczyźni, choć różnica między wskazaniami poszczególnych płci nie jest tak duża jak do tej pory i możemy zaobserwować lekki wzrost zainteresowania sportem wśród kobiet (64% deklaracji).