SOS Wioski Dziecięce z kampanią 1,5% - Marketing przy Kawie
Rodzina to więcej niż więzy krwi – kampania 1,5% SOS Wiosek Dziecięcych
  • 1
  • 1
10.02.2025

Rodzina to więcej niż więzy krwi – kampania 1,5% SOS Wiosek Dziecięcych

Sytuacja pieczy zastępczej w Polsce jest dramatyczna. Setki dzieci czekają na miejsce w pieczy, przebywając nadal w miejscach, które nie są dla nich bezpieczne. Wszystko to spowodowane jest niewystarczającą liczbą opiekunów zastępczych. Do osób, które być może zdecydują się zostać rodzicami zastępczymi, starają się dotrzeć SOS Wioski Dziecięce.

W 2024 r. do stowarzyszenia napłynęło aż 678 nowych zapytań o miejsce w pieczy. Z tego 71 dotyczyło dzieci poniżej trzeciego roku życia. Środki były dostępne. Mimo to z powodu braku rodziców zastępczych w 2024 r. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce było w stanie przyjąć jedynie 97 dzieci. Mogłoby objąć opieką o wiele więcej potrzebujących.

Rodzina to jednak nie tylko więzy krwi. Z tego powodu Stowarzyszenie rozpoczyna tegoroczną kampanię 1,5% pod hasłem „Nie muszą mieć twoich genów, żeby odziedziczyły po tobie wszystko, co najlepsze”.

Kampanii towarzyszy spot przygotowany przez agencję VMLY&R i wyprodukowany przez firmę Papaya Films. Cover utworu „Piosenka księżycowa” (Kiedyś znajdę dla nas dom) wykonała Bovska.

SOS Wioski Dziecięce

SOS Wioski Dziecięce przypominają, że rodzina to więcej niż więzy krwi

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2025