Sorry George, sport jest najważniejszy (AdAge)
  • 0
  • 1
13.03.2008

Sorry George, sport jest najważniejszy (AdAge)

Emma Hall, Omega Resist Clooney's Charm, AdAge

Te słowa usłyszał hollywoodzki gwiazdor George Clooney, ambasador marki luksusowych zegarków Omega, mocno zaangażowany w sprawę ludobójstwa w Sudanie. Liczył, że uda mu się skłonić firmę to rezygnacji ze sponsorowania IO w Pekinie. To z kolei miałoby skłonić Chińczyków do zamrożenia kontaktów z tamtejszym reżimem, którego jest głównym partnerem handlowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52621 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 marca 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.03.2008

Rusza kampania informacyjno-edukacyjna Visa Europe

Wobec rosnącej popularności kart kredytowych i ich roli w gospodarowaniu finansami domowymi Visa Europe podejmuje działania mające na celu lepsze zrozumienie przez konsumentów zalet kart kredytowych i korzyści płynących z posługiwania się nimi, a jednocześnie – zwrócenie uwagi na to, iż z tego nowoczesnego instrumentu płatniczego należy korzystać świadomie i rozsądnie. Kierowana do konsumentów kampania informacyjno-edukacyjna będzie prowadzona w prasie, w placówkach detalicznych oraz w internecie, gdzie m.in. zostanie uruchomiona wspólnie ze Związkiem Banków Polskich strona poświęcona kartom kredytowym.