PlayStation 5 i kampania „Live From PS5” - Marketing przy Kawie
Sony rozpoczyna kampanię reklamową PlayStation „Live From PS5”
  • 2
  • 10
31.01.2023 Aktualizacja:

Sony rozpoczyna kampanię reklamową PlayStation „Live From PS5”

Nowa kampania PlayStation „Live From PS5” („Na żywo z PS5”) inspirowana jest grami dostępnymi na PlayStation 5. Reklama nawiązuje do relacji telewizyjnych z bieżących wydarzeń. W ich roli – sceny z gier. W Londynie zaś na brzegu Tamizy wbity został Leviathan Axe z gry „God of War”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 stycznia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.01.2023 Artykuł sponsorowany

Starcie gigantów, czyli iPhone 14 i Samsung Galaxy Z Flip 4. Czy jest się o co bić?

Większość z nas przed każdym wyjściem z domu jak mantrę powtarza: „portfel, klucze, telefon”. Te trzy rzeczy jeszcze do niedawna były codziennym niezbędnikiem. Dziś niemal w zupełności obejdziemy się bez  portfela, jednak smartfon jest to must have współczesnego człowieka. Wśród wielbicieli nowoczesnych technologii od lat tworzą się dwa obozy - miłośników produktów Apple’a oraz fanów Samsunga. W tym artykule pod lupę weźmiemy najnowszy iPhone 14 oraz jego nietypowego konkurenta, jakim jest Samsung Galaxy Z Flip 4. Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej!

30 stycznia 2023