Somersby i nowa kampania reklamowa wariantu Sparkling Rosé
  • 1
  • 5
26.06.2020

Somersby i nowa kampania reklamowa wariantu Sparkling Rosé

Spoty pokazują świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii, która płynie ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym wariancie smakowym napoju piwnego Somersby.

Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, lecz w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé. Napój jest inspirowany różowym winem. Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki.

Reklamę przygotowała agencja Grey. Planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w internecie, która buduje świadomość nowego wariantu smakowego.

  • 5
Kampania Somersby Sparkling Rosé

Kampania Somersby Sparkling Rosé

Kampania Somersby Sparkling Rosé

Nowa kampania wariantu smakowego Somersby

Kampania Somersby Sparkling Rosé

Bohaterami spotu są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują codzienne sytuacje

Kampania Somersby Sparkling Rosé
Kampania Somersby Sparkling Rosé

26 czerwca 2020