Sokół z babcią w świątecznej kampanii Samsunga
  • 1
  • 3
13.12.2022

Sokół z babcią w świątecznej kampanii Samsunga

W najnowszej świątecznej kampanii Samsung stara się udowodnić, że nic nie jest w stanie zakłócić magii świąt. Bohaterami kampanii są ambasador marki Wojciech Sosnowski (Sokół) oraz jego babcia.

Do udziału w kampanii zaproszono ambasadora marki – rapera Wojciecha Sosnowskiego, znanego pod pseudonimem Sokół. W roli narratora wprowadza on w świąteczny nastrój. Prezentuje też w reklamie słuchawki Galaxy Buds, zegarek Galaxy Watch i smartfony Galaxy. Nie mniej ważną bohaterką spotu jest babcia Sokoła, która towarzyszy mu w świątecznych przygotowaniach, komentując jego wybory estetyczne.

– „Nic” to słowo baza w naszej świątecznej kampanii. To tytuł płyty Wojtka oraz typowa polska odpowiedź na pytanie „co chcesz na święta? Nic”. A przede wszystkim – nic nie powinno zakłócać naszego świątecznego czasu, tak jak nic nie zakłóca przełączania się między urządzeniami Galaxy. Towarzyszą nam one dyskretnie, abyśmy mogli w spokoju cieszyć się magią świąt – komentuje kampanię Magda Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing w Samsung Electronics.

Za koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu odpowiada agencja Hand Made. Kampania obejmuje działania digitalowe: YT, VOD, social media oraz aktywację konkursową na landing page’u kampanii.

  • 3
Wojciech Sosnowski (Sokół) w kampanii świątecznej Samsunga

Wojciech Sosnowski (Sokół) w kampanii świątecznej Samsunga

Wojciech Sosnowski (Sokół) w kampanii świątecznej Samsunga
Wojciech Sosnowski (Sokół) w kampanii świątecznej Samsunga

12 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2022

Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH

W ubiegłym roku pomiar widowni telewizyjnej dostarczany przez firmę Nielsen został poszerzony o dane oglądalności telewizji poza domem pochodzące z panelu Gemiusa. W tym celu Nielsen wdrożył proces fuzji łączący oba te zbiory danych. 12 grudnia z inicjatywy Moc TV (zrzeszenia nadawców telewizyjnych) międzynarodowa organizacja audytorska CESP, specjalizująca się w przeprowadzaniu audytów pomiaru mediów, dokonała oceny wprowadzonego rozwiązania.