Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa - Marketing przy Kawie
Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa
  • 0
  • 1
2.10.2020

Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa

Ruszyła kampania wizerunkowa Wyborowej. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań” marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojciech Sosnowski, czyli Sokół. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56522 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2020

1 października 2020