Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa
  • 0
  • 1
2.10.2020

Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa

Ruszyła kampania wizerunkowa Wyborowej. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań” marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojciech Sosnowski, czyli Sokół. 

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 października 2020

1 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2020

Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracą

Prezydent Krakowa złożył projekt uchwały nakładającej opłatę dzienną w wysokości 2,7 zł plus 24 gr za każdy metr kwadratowy powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego w mieście. Miałoby to być fakultatywne uzupełnienie uchwały krajobrazowej. Oprócz wpływów do budżetu miasta skutkiem takiej regulacji jest zmniejszenie liczby reklam oraz ich rozmiarów.