Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 1
2.10.2020

Sokół w kampanii wizerunkowej marki Wyborowa

Ruszyła kampania wizerunkowa Wyborowej. W nowej odsłonie pod hasłem „Włącz tryb spotkań” marka zachęca ludzi do wspólnego spędzania czasu. Ambasadorem akcji jest raper Wojciech Sosnowski, czyli Sokół. 

Założeniem komunikacji jest podkreślenie, jak ważne są wspólne chwile oraz wspólnie spędzony czas. Człowiek jest istotą społeczną. Wspólne spędzanie czasu ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną, sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi.  Wyborowa chce inspirować ludzi do tego, by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment, by przełączyć się w tryb spotkań.

Twarzą kampanii został Sokół. Muzyk skupia wokół siebie osoby z różnych środowisk – muzyki, sztuki, mody i biznesu. Wspólnie z Wyborową zachęca do tego, aby znaleźć w sobie odpowiedni moment i przełączyć się w tryb spotkań. W ramach działań powstało wideo z udziałem rapera, które można oglądać w mediach społecznościowych.

Kampania „Włącz tryb spotkań” poprzedzona została aktywnością teaserową. Na citylightach w dużych miastach Polski pojawiły się plakaty z wizerunkiem Sokoła i hasłem „Włączysz?”. W kampanii przewidziane są głównie działania internetowe w mediach społecznościowych oraz na stronie kampanii www.trybspotkan.pl. Zaplanowana jest również aktywacja konsumencka i współpraca z mikroinfluencerami.

Autorem koncepcji jest agencja VML&R, która zajmuje się także obsługą kampanii.

  • 1
Sokół

Sokół zachęca do włączenia trybu spotkań

 

2 października 2020

1 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.10.2020

Kraków chce wprowadzić opłatę od reklam na terenie miasta. IGRZ twierdzi, że wszyscy na tym stracą

Prezydent Krakowa złożył projekt uchwały nakładającej opłatę dzienną w wysokości 2,7 zł plus 24 gr za każdy metr kwadratowy powierzchni tablicy lub urządzenia reklamowego w mieście. Miałoby to być fakultatywne uzupełnienie uchwały krajobrazowej. Oprócz wpływów do budżetu miasta skutkiem takiej regulacji jest zmniejszenie liczby reklam oraz ich rozmiarów.