Sojusz Yahoo i WPP (New York Times)
  • 0
  • 1
16.05.2008

Sojusz Yahoo i WPP (New York Times)

Stephanie Clifford, Yahoo i WPP in partnership, New York Times

Międzynarodowy koncern reklamowy WPP (właściciel takich polskich agencji jak Grey, Testardo Red Cell czy Y&R) ogłosił w piątek nawiązanie współpracy z  gigantem internetowym, Yahoo. Agencje zrzeszone w WPP na rynku amerykańskim uzyskają m. in dostęp do danych behawioralnych i demograficznych internautów korzystających z Yahoo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.05.2008

15 Międzynarodowy Festiwal Golden Drum - Iwo Zaniewski w jury

W dniach od 5 - 10 października 2008 odbędzie się 15 Międzynarodowy Festiwal Reklamowy Golden Drum and Media Meeting. Organizowany jest od 1993 w słoweńskim Portorożu. Jest to festiwal skierowany nie tylko do doświadczonych twórców reklam, ale także do tych, którzy dopiero zaczynają interesować i pasjonować się reklamą. Jednym z członków tegorocznego jury przyznającego nagrody w kategorii telewizja, prasa, outdoor i radio będzie Iwo Zaniewski - Współzałożyciel i Dyrektor Kreatywny PZL.