- 0
- 1
Software Development Association Poland (SoDA) wybrała agencję public relations
W przetargu Software Development Association Poland (SoDA), czyli organizacji zrzeszającej polskie firmy oprogramowania i szeroko pojętego outsourcingu IT, wygrała agencja PR Calling.
– Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji. W tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami. Potwierdziły to już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, marketing manager w SoDA.
Agencja zajmie się kompleksową komunikacją zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in.:
- realizacją strategii,
- media relations,
- PR korporacyjnym,
- pozycjonowaniem eksperckim,
- bieżącym konsultingiem w zakresie public relations.
Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają:
- Aleksander Zaruski, senior PR & communications consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne,
- Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
- 1