Software Development Association Poland (SoDA) wybrała agencję public relations
  • 0
  • 1
6.02.2023

Software Development Association Poland (SoDA) wybrała agencję public relations

W przetargu Software Development Association Poland (SoDA), czyli organizacji zrzeszającej polskie firmy oprogramowania i szeroko pojętego outsourcingu IT, wygrała agencja PR Calling.

– Przygotowane propozycje trafnie odpowiedziały na nasze oczekiwania określone w briefie. Przy podjęciu decyzji kluczowym kryterium było doświadczenie agencji. W tym znajomość branży technologicznej, rzeczowa oferta oraz bliskie relacje z mediami. Potwierdziły to już pierwsze dni wspólnych działań. Liczymy na owocną i długofalową współpracę – komentuje Angelika Siudzińska, marketing manager w SoDA.

Agencja zajmie się kompleksową komunikacją zewnętrzną marki w Polsce, w tym m.in.:

  • realizacją strategii,
  • media relations,
  • PR korporacyjnym,
  • pozycjonowaniem eksperckim,
  • bieżącym konsultingiem w zakresie public relations.

Za bezpośrednią obsługę klienta po stronie PR Calling odpowiadają:

  • Aleksander Zaruski, senior PR & communications consultant i członek zespołu Fin&Tech, realizujący działania operacyjne,
  • Paweł Sobczak, lider Fin&Tech Practice, który koordynuje kwestie strategiczne.

Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

  • 1
Software Development Association Poland (SoDA) wybrała PR Calling

Software Development Association Poland (SoDA) wybrała PR Calling

6 lutego 2023

5 lutego 2023

3 lutego 2023