0 1 21.11.2008Sodova dla portali Agorykampanie reklamowe TweetAgencja Sodova rozpoczęła pracę dla serwisu Domosfera.pl oraz portalu GazetaDom.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.11.2008"Niezwykła szansa dla zwykłych ludzi" ponownie na nośnikach MobiJetZakończyła się druga odsłona kampanii informacyjno-promocyjnej pod hasłem „Niezwykła szansa dla zwykłych ludzi”, którą prowadził Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego. Kampania była prowadzona na MobiJetach, mobilnych nośnikach firmy Jet Line.
0 1 0 0 0 21.11.2008Motive dla marki Pedro’sSkojarzenie marki z pobudzeniem i energią wyznaczyło kierunek działań agencji Motive, która wespół z Odeon Production przygotowała spot sponsorski dla kawy Pedro’s.
0 1 0 0 0 20.11.2008Jak wykorzystać obraz filmowy w praktyce PRStowarzyszenie Kraków PR zaprasza na spotkanie poświęcone filmom korporacyjnym, które poprowadzi Wojciech Wójcik, twórca rzeszowskiego Przeglądu Filmów Korporacyjnych Medial oraz właściciel firmy producenckiej TIM Medial. Gościem specjalnym będzie Leszek Wasiuta, producent i reżyser, m.in. twórca i pierwszy Dyrektor TV Polonia, właściciel firmy producenckiej „MultimediaBank”.
1 1 0 0 0 20.11.2008"Fundusze dla Brodaczy" - Opus B dla MRR17 listopada ruszyła przygotowana przez Agencję Reklamową Opus B kampania informacyjno-promocyjna na temat źródeł informacji o Funduszach Europejskich.