- 0
- 2
„To jest social selling” – kolejna książka Łukasza Kosuniaka już w sprzedaży!
Kompletny przewodnik, który pokaże, jak pozyskiwać i utrzymywać klientów biznesowych za pośrednictwem social mediów. To druga książka Łukasza Kosuniaka, po bestsellerze „Abc marketingu B2B”.
„To jest social selling” jest pierwszym kompletnym przewodnikiem po sposobach i narzędziach wykorzystywanych do wdrażania działań social sellingowych w firmach nastawionych na klienta biznesowego. Z tej publikacji dowiesz się m.in.:
- Czym jest (a czym nie jest) social selling?
- Jak krok po kroku wdrożyć social selling w firmie B2B?
- Jak angażować ekspertów i handlowców w działania social sellingowe?
- Jak przekonać do social sellingu nieprzekonanych?
- Jak skutecznie pozyskiwać klientów na LinkedInie?
- Jak budować markę osobistą z wykorzystaniem narzędzi socialsellingowych?
- Jak zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe?
- Jak mierzyć efektywność działań socialsellingowych?
- Jak zwiększyć skuteczność social sellingu?
Czy social selling sprawdzi się w każdej firmie? Książka daje odpowiedź, kiedy ta metoda działa. Pokazuje, jak skutecznie zmieniać kontakty z social sellingu w leady sprzedażowe.
Autor bazuje na rzeczywistych przykładach. Na końcu każdego rozdziału można znaleźć praktyczne pytania i ćwiczenia „od teorii do praktyki”. Pomaga to utrwalić pozyskaną wiedzę i szybko wdrożyć przedstawiane wskazówki.
„To jest social selling” to pozycja obowiązkowa dla specjalistów oraz menedżerów marketingu i sprzedaży w firmach B2B, którzy chcą zwiększyć skuteczność działań.
Książkę można zamówić na stronie www.tojestsocialselling.pl.
Marketing przy Kawie jest patronem medialnym publikacji.
- 2