Social Media Manual 2010
  • 1
  • 1
11.03.2011

Social Media Manual 2010

Firma badawcza Interactive Research Center opublikowała raport „Social Media Manual”. Zostały w nim przedstawione optymalne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do realizacji celów marketingowych. Autorzy podpowiadają, na co zwracać uwagę i jakich trendów należy się wkrótce spodziewać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2011

SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły kampanię społeczną

Ruszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Pomóż zbudować rodzinę”, zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Strategię oraz kreację przygotowała pro publico bono agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a w pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Głosu w reklamie radiowej użyczył aktor Cezary Żak. Akcja potrwa do końca kwietnia.