Social media będą trzecim co do wielkości kanałem reklamowym na świecie. Nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce. Analiza Zenith
  • 0
  • 0
7.10.2019

Social media będą trzecim co do wielkości kanałem reklamowym na świecie. Nieznaczne spowolnienie rynku reklamowego w Polsce. Analiza Zenith

Agencja mediowa Zenith obniżyła prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 3,9% do 3,1%, czyli zdecydowanie poniżej prognoz dynamiki PKB. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,4%. Ich suma zamknie się w kwocie 640 mld dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47480 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

7 października 2019

4 października 2019

  • 0
  • 8
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2019

Starcom HX Study. E-zakupy spożywcze – jak spróbujesz, to zostaniesz?

Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest e-zakupom spożywczym. Niemal co czwarty Polak kupował żywność w Sieci. 3% respondentów deklaruje kupowanie jedzenia wyłącznie lub niemal wyłącznie przez Internet. Wśród osób, które kiedykolwiek zamówiły produkty spożywcze online, 49% stwierdza, że w przyszłości może to być dla nich jedyny sposób kupowania żywności.