Sobieniak rzuca mięsem w kampanii Delikatesów Centrum
  • 1
  • 1
29.07.2022

Sobieniak rzuca mięsem w kampanii Delikatesów Centrum

Znany z programów kulinarnych Jerzy Sobieniak zachęca miłośników grillowania do zakupu wysokiej jakości mięs z lady Delikatesów Centrum. Ruszyła najnowsza kampania digital sieci.

Na potrzeby kampanii powstała seria pięciu filmów Sobieniak rzuca mięsem – każdy poświęcony konkretnemu gatunkowi: karkówce, łopatce, podudziom kurczaka, kiełbasie śląskiej i kaszance. Kucharz i restaurator, zaliczony przez „Forbesa” do grona 50 najlepszych restauratorów w Polsce, a także autor książek kulinarnych, dzieli się ekspercką wiedzą i oryginalnymi przepisami. Podpowiada także, jaki gatunek mięsa wybrać z lady Delikatesów Centrum.

Sieć sklepów chce podkreślić:

  • swoją ofertę doskonałej jakości mięsa od sprawdzonych dostawców;
  • szeroki wybór produktów z lady mięsno-wędliniarskiej.

Współpraca ze znanym i cenionym ekspertem kulinarnym ma pozwolić sieci dotrzeć także do konsumentów, którzy uwielbiają dania z rusztu. Do osób, które poszukują nowych doznań smakowych. Właśnie w tym celu stworzono serię poradnikowych filmów. Wszystkie materiały wideo będzie można oglądać na profilach marki na Facebooku i YouTube do końca sezonu grillowego.

Całościowy koncept kreatywny i strategiczny kampanii przygotowała MullenLowe Warsaw. Agencja pracuje dla ogólnopolskiej sieci Delikatesów Centrum od 2017 r.

  • 1
Sobieniak rzuca mięsem

Sobieniak rzuca mięsem – kampania Delikatesów Centrum

 

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.