Snapchat wprowadza płatną wersję
  • 0
  • 1
30.06.2022

Snapchat wprowadza płatną wersję

29 czerwca zadebiutował Snapchat+. To płatna wersja aplikacji, w której użytkownicy znajdą „zbiór ekskluzywnych, eksperymentalnych i przedpremierowych funkcji”. Cena to 3,99 dol. miesięcznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2022

Rynek dóbr luksusowych odrabia straty po pandemii. W 2021 r. osiągnął wartość 30 mld zł – pokazuje raport KPMG

Stale powiększa się grono polskich konsumentów dóbr luksusowych, czyli przede wszystkim osób bogatych, o zarobkach brutto przekraczających 50 tys. zł miesięcznie. W 2020 r. było ich 77 tys., o 11,6% więcej niż rok wcześniej. Z kolei Polaków, którzy zarabiają rocznie powyżej 1 mln zł brutto, było ponad 35 tys. W 2021 r. rynek dóbr luksusowych w Polsce osiągnął wartość blisko 30 mld zł. Wydatki konsumentów na produkty i usługi luksusowe okazały się wyższe niż przed pandemią. Przyczynił się jednak do tego wyłącznie jeden, największy segment – samochody premium i luksusowe. To główne wnioski z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych. Luksus w dobie zrównoważonego rozwoju”.

29 czerwca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2022

4 na 10 Polaków sięga regularnie po piwo bezalkoholowe – pokazuje badanie SW Research

W Polsce w ciągu ostatnich kilku lat widoczna jest zmiana w strukturze spożywanego piwa. Spada udział piw alkoholowych, a konsekwentnie wzrasta zainteresowanie piwem bezalkoholowym*. Z sondażu SW Research wynika, że w ciągu ostatnich dwóch tygodni po piwo bezalkoholowe sięgnęło nieco ponad 40% badanych. Dla porównania, piwo alkoholowe piło w tym samym czasie 65% Polaków. Średnie spożycie piwa bezalkoholowego w Polsce wśród osób deklarujących jego spożycie w tym samym okresie wyniosło 2,8 l na osobę.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2022

W Polsce 60 proc. konsumentów ocenia, że podwyżki cen nie do końca odzwierciedlają skalę inflacji. Badanie Deloitte

Po okresie, gdy wojna na Ukrainie budziła poważne obawy dotyczące sfery politycznej czy społecznej, teraz na pierwszy plan wybija się niepewność finansowa. W czerwcowej edycji badania „Global State of the Consumer Tracker” opracowanego przez firmę doradczą Deloitte widać to wyraźnie. Tak deklaruje 63 proc. ankietowanych w Polsce. Z drugiej strony jednak, choć obawy inflacyjne na świecie nadal powoli rosną – odsetek respondentów z Polski zaniepokojonych wzrostem cen spadł o 3 p.p. Jest o 5 p.p. mniejszy niż średnia globalnie.