Snapchat chce pokazywać reklamodawcom, jak kampanie w aplikacji wpływają na sprzedaż offline
  • 0
  • 0
15.06.2018

Snapchat chce pokazywać reklamodawcom, jak kampanie w aplikacji wpływają na sprzedaż offline

Snapchat wprowadził dwie nowe opcje, które mają pomóc markom lepiej kontrolować wpływ kampanii w aplikacji na sprzedaż offline. Ma to sprawić, że aplikacja będzie bardziej konkurencyjna w stosunku do Facebooka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52269 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2018

Grupa Agora zainwestuje prawie miliard złotych w przyspieszenie rozwoju

Grupa Agora zamierza rozwijać swoje największe biznesy. Obejmuje to m.in. rozbudowę sieci kin Helios, umocnienie pozycji na rynku OOH i sprzedaż treści premium w modelu subskrypcyjnym. Jednocześnie stawia na rozpoczęcie działalności w całkiem nowych obszarach poza rynkiem reklamy. Będą to: innowacyjne usługi i narzędzia B2B oraz rozrywka i czas wolny. To założenia nowej strategii biznesowej na lata 2018–2022.

14 czerwca 2018