Filtry AR dla reklamodawców na Snapchacie - Marketing przy Kawie
Snap Inc i Aleph wprowadzają w Polsce nowość dla reklamodawców – Filtry AR
  • 0
  • 1
11.07.2024

Snap Inc i Aleph wprowadzają w Polsce nowość dla reklamodawców – Filtry AR

Po ponad rocznej przerwie Snap Inc ogłosił powrót Filtrów Sponsorowanych na Snapchacie. Zmodyfikował je jednak i oferuje obecnie filtry augmented reality. Nowy format, o nazwie AR Filters (Filtry AR), daje nowe możliwości kreatywne reklamodawcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 lipca 2024

10 lipca 2024