0 1 7.03.2008Snacks-World na nośnikach IMIGe Polandmarketing bezpośredni TweetIMIGe Poland realizuje kampanię w miejscu sprzedaży dla nowej marki Naturals.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.03.2008Sukces Loterii Zakochanych w Silesia City CenterPonad 60 400 zgłoszeń zebrali organizatorzy lutowej Loterii Zakochanych w Silesia City Center (Katowice, ul. Chorzowska 107). Główną nagrodą w niej było mieszkanie w osiedlu Dębowe Tarasy, umeblowane przez sklep IKEA w Katowicach.
0 1 0 0 0 7.03.2008Wiosenna twarz centrów handlowychSesja fotograficzna w Miami przy udziale jednego z najbardziej wziętych fotografów młodego pokolenia i znani na świecie fotomodele to wiosenna odsłona nowej twarzy czterech największych galerii handlowych grupy Meinl European Land w Polsce.
0 1 0 0 0 7.03.2008Zakończenie kampanii wizerunkowej AudiW styczniu zakończyła się kampania wizerunkowa Audi. Jako jej ostatni element agencja Zero,2 zaproponowała wyjątkowy kalendarz na rok 2008.
0 1 0 0 0 7.03.2008Czwarta edycja Warsztatów SEM17 – 18 kwietnia 2008 w Łodzi odbędą się Warsztaty SEM, organizowane przez agencję Bluerank. Czwarta już edycja, podobnie jak poprzednie, poświęcona jest kampaniom linków sponsorowanych.