Smyk rozpoczął świąteczną kampanię reklamową
  • 1
  • 2
19.11.2019

Smyk rozpoczął świąteczną kampanię reklamową

Ogólnopolska sieć sklepów Smyk wystartowała z kampanią świąteczną i konkursem konsumenckim. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest najcenniejszy prezent, jaki możemy podarować dziecku: wspólnie spędzony czas.

Pięciotygodniowa kampania sieci Smyk ruszyła 14 listopada w kanałach telewizji TVP1 i TVP2 oraz na ekranach stacji lifestyle’owych, informacyjnych, rozrywkowych oraz dziecięcych. Są wśród nich m.in. Disney Junior, MiniMini czy Nick Junior.

Spoty radiowe są emitowane w ogólnopolskim radiu RMF FM oraz w regionalnych oddziałach m.in. radia Eska, Vox FM czy Plus. Zaplanowano również działania w Internecie – na wybranych portalach, blogach oraz w mediach społecznościowych.

Częścią kampanii jest konkurs konsumencki „Czas ze Smykiem”. Jego celem jest zachęcenie rodziców do tego, aby spędzali ze swoimi dziećmi jak najwięcej czasu. Rodziny, które zrobią zakupy w jednym ze sklepów sieci lub na Smyk.com oraz prześlą zdjęcie pokazujące, w jaki sposób wspólnie spędzają czas, mogą wygrać:

  • wizytę w wiosce św. Mikołaja w Laponii,
  • dwie wycieczki do Tropical Islands pod Berlinem,
  • 500 rodzinnych biletów do kina.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 14 listopada do 31 grudnia 2019 r.

  • Kreacja oraz realizacja konkursu: Walk
  • Planowanie i zakup mediów: Media People
  • Działania PR: Solski Communications
  • 2
Smyk

Sklepy Smyk z kampanią świąteczną

Smyk

19 listopada 2019

18 listopada 2019