Smolasty i Sylwia Grzeszczak w Mastercard Music - Marketing przy Kawie
Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music
  • 1
  • 2
20.08.2024

Smolasty i Sylwia Grzeszczak w czwartej odsłonie Mastercard Music

Od 20 sierpnia 2024 r. na wszystkich platformach streamingowych dostępny jest singiel „Połowa mnie”, stworzony przez Smolastego i Sylwię Grzeszczak w ramach 4. edycji Mastercard Music. Mastercard po raz czwarty zaprosił do współpracy muzyków, inspirując ich do „słuchania swoich różnic”, wykorzystania osobistych doświadczeń artystycznych i połączenia się w ramach wspólnej pasji do muzyki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56425 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 sierpnia 2024

19 sierpnia 2024

  • 1
  • 2
  • 0
19.08.2024

„W paczce siła” – Tarczyński rusza z pierwszą pełnowymiarową kampanią marki Gryzzale

Tarczyński rozpoczyna pierwszą pełnowymiarową kampanię reklamową Gryzzali, czyli produktów dla dzieci. Od 19 sierpnia spoty pod hasłem „W paczce siła” można oglądać w telewizji, kinach oraz na YouTube. Bohaterami kampanii są mali muszkieterowie, którzy nawiązują do głównych motywów komunikacyjnych marki Tarczyński. Towarzyszące im w zabawie barwne Gryzzale wprowadzają dzieci w świat fantazji pełen przygód.