Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu
  • 1
  • 0
14.12.2018

Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu

Sieć duńskich supermarketów Plus Supermarkt wykorzystała w świątecznej kampanii reklamowej nietypowy motyw. Jest nim śmierć bliskiej osoby bohaterki spotu.

Niedawno zmarła matka jest wciąż obecna w myślach córki. Prowadzi ją podczas świątecznych przygotowań. Jej wspomnienie pozwala podtrzymać rodzinną tradycję. Pomaga w tym też stara książka kucharska.

Całość dopełnia piosenka „She’s the One” użyta jako ścieżka dźwiękowa. Kampanię Plus Supermarkt przygotowała agencja J. Walter Thompson Amsterdam.

Również w ubiegłym roku marka wprowadziła do kampanii motyw, który niezbyt kojarzy się ze świętami. Poruszała wówczas temat rozwodów.

Źródło: www.adweek.com

14 grudnia 2018