Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu - Marketing przy Kawie
Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu
  • 1
  • 0
14.12.2018

Śmierć bliskiej osoby tematem przewodnim świątecznej kampanii duńskiego supermarketu

Sieć duńskich supermarketów Plus Supermarkt wykorzystała w świątecznej kampanii reklamowej nietypowy motyw. Jest nim śmierć bliskiej osoby bohaterki spotu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56439 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 grudnia 2018