SMG Starlink: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kwartale 2015 r. urósł o 3,7 proc.
  • 0
  • 3
4.05.2015

SMG Starlink: Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kwartale 2015 r. urósł o 3,7 proc.

W pierwszym kwartale 2015 r. reklama telewizyjna w Polsce odnotowała 3,7 proc. wzrostu przy uwzględnieniu wszystkich form reklamy. Wartość netto rynku telewizyjnego Starlink wycenia na niemal 873 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 maja 2015

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.05.2015

„Kim jesteś? Jesteś pogromcą” – marka Under Twenty z reklamą w kinach (wideo)

Na początku maja w kinach sieci Cinema City rozpoczęła się kampania marki kosmetycznej Under Twenty. 30-sekundowy spot nawiązuje do popularnego w Internecie filmu motywacyjnego nagranego przez dystrybutora jednej z firm MLM, Piotra Blandforda. Reklama wyświetlana jest w blokach specjalnych, m.in. przed filmami „Avengers”, „Rozumiemy się bez słów”, „Kraina jutra” i „Mad Max”.

30 kwietnia 2015