SMB i EMOTA zacieśniają współpracę
  • 0
  • 1
8.09.2006

SMB i EMOTA zacieśniają współpracę

30 sierpnia w hotelu Sobieski odbyło się spotkanie na którym goście z EMOTA (European Distance Selling Trade Association) zaprezentowali możliwości współpracy ze Stowarzyszeniem Marketingu Bezpośredniego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.09.2006

Marketing partyzancki w prawdziwym świecie

J. C. Levinson, Guerrillas in the Real World, "Guerrilla Marketing" Jeśli w działaniach marketingowych człowiek nie dostosuje się do realnego świata, mogą one okazać się stratą pieniędzy i czasu. Nasza rzeczywistość niekoniecznie jest taka, jaką chciałoby się ją widzieć lub jaką była dawniej. Dla wielu marketerów uświadomienie sobie tej prostej – wydawać by się mogło – prawdy stanowi poważny problem. Artykuł zwraca uwagę na 10 czynników, które trzeba wziąć pod uwagę przy realizowaniu kampanii marketingu partyzanckiego.