- 1
- 4
„Pożyczanie mamy w jednym palcu” – twierdzi w kampanii Smartney Grupa Oney
7 marca Smartney Grupa Oney wystartowała z telewizyjną kampanią wizerunkowo-sprzedażową „Pożyczka w jednym palcu”. Reklamuje proste i szybkie pożyczanie nawet większych kwot. Kampania jest jednym z elementów nowej strategii firmy, która zwraca się do nowej grupy docelowej klientów.
Bieżąca kampania, obecna w mediach zasięgowych, ma na celu pogłębienie przekazu hasła firmy „Da się!” oraz zwiększenie świadomości marki Smartney. Ma również:
- podkreślać kompetencje firmy w branży szybkich pożyczek gotówkowych,
- repozycjonować grupę klientów,
- zachęca do skorzystania z usług Smartney, w tym z przygotowanych ofert promocyjnych.
To kolejny krok po lutowym odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki i zmianach na stronie internetowej.
Smartney wzmacnia swój wizerunek nowoczesnego i przyjaznego fintechu
Stara się więc przedstawiać oferowane produkty finansowe w lekki, przystępny sposób. Hasło kampanii – „Pożyczka w jednym palcu” – wyraża dwa aspekty:
- Łatwość i szybkość uzyskania kredytu online w Smartney Grupa Oney.
- Profesjonalizm firmy jako specjalisty od szybkich pożyczek.
W spotach przedstawiono argumenty, dlaczego konsument poszukujący szybkiej i korzystnej pożyczki gotówkowej powinien wybrać ofertę Smartney. Główny nacisk położono na:
- pokazanie innowacji tworzących user experience,
- możliwość szybkiego i wygodnego uzyskania dużych kwot z lekką ratą całkowicie online.
Przekaz wzmacniają użyte w spocie środki artystyczne: wiodący motyw palca, narracja wizualna, dominanta żółtego koloru marki oraz rytmiczna muzyka oddającą ducha prostoty i swobody.
Kampania jest skierowana do osób, które znają produkty bankowe i świadomie wybierają kredyty
Często też mają doświadczenia jako kredytobiorcy bankowi i są zainteresowane szybkim pozyskaniem dużych kwot. Grupę docelową stanowią ludzie:
- aktywni,
- nowocześni,
- dla których kryterium konsumenckich wyborów jest jakość, a pożyczka gotówkowa jest wygodnym wsparciem w zarządzaniu wydatkami na swoje życiowe projekty.
– Nowa kampania to ważny krok w rozwoju naszej firmy. Dotychczasowe oceny naszych klientów i wsłuchiwanie się w ich głos pozwoliły nam na wypracowanie finansowej oferty. Ta jest ponadprzeciętnie dobrze oceniana przez naszych klientów, co ją wyróżnia na rynku. Mamy ambitne cele. Wprowadzamy nową strategię, by tę satysfakcję poszerzyć o kolejne grupy osób, a kampania to jej istotny element. Chcemy, żeby wyrazistość naszego spotu skutecznie zwróciła uwagę konsumentów na to, że:
- w Smartney można uzyskać szybko i wygodnie nawet bardzo wysokie finansowanie,
- konsumenci mają to wszystko w Smartney dosłownie pod ręką, bo na swoim smartfonie
– mówi Tomasz Głodowski, sales and marketing director w Smartney Grupa Oney.
Kampania obejmuje TV, VOD, adressable TV, YouTube i online. Emisja spotów telewizyjnych trwa od 7 marca 2025 r.
Koncept kreatywny opracowała agencja Brasil. Produkcją zajmował się dom produkcyjny Papaya Films. Zakup mediów telewizyjnych zrealizowano dzięki współpracy z agencją WaveMaker. Za planowanie i zakup mediów online odpowiedzialna była agencja Sales&More.
- 4