Smartlove młodych – badanie IQS - Marketing przy Kawie
Smartlove młodych – badanie IQS
  • 0
  • 1
12.04.2022

Smartlove młodych – badanie IQS

81 proc. młodych w Polsce deklaruje, że w ciągu ostatniego tygodnia zainstalowało nową aplikację w smartfonie. Tak wynika z badania „Świat młodych 6” realizowanego cyklicznie przez agencję badawczą IQS. Pandemia sprzyjała silniejszemu transferowi młodych ze świata realnego do wirtualnego. Te dwa światy przenikają się teraz w tak dużym stopniu, że nienaturalne jest uznawanie ich za oddzielne sfery.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55098 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 kwietnia 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.04.2022

Tarcza Biedronki Antyinflacyjna – sieć gwarantuje niezmienność cen najczęściej kupowanych produktów

Sieć sklepów Biedronka ruszyła z akcją, którą nazwała swoją tarczą antyinflacyjną. Marka daje klientom gwarancję, że ceny najczęściej kupowanych produktów w jej sieci są najniższe na rynku. Składa też zapewnienie, że do końca czerwca ceny nie wzrosną. Jeśli klient znajdzie ten sam lub porównywalny produkt w niższej regularnej cenie w sklepie konkurencyjnym, Biedronka zwróci mu różnicę.