SmartContext dla Microsoftu
  • 0
  • 1
14.03.2011

SmartContext dla Microsoftu

Firma SmartContext emituje w Internecie kampanię reklamową dla Microsoftu. Działania realizowane są w mediach branżowych skierowanych do specjalistów IT, przede wszystkim w serwisach poświęconych technologii i biznesowi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.03.2011

2010 – dobry rok dla polskich targów

Potwierdzone audytem Centrex – Międzynarodowego Związku Statystyk Targowych podstawowe dane statystyczne targów organizowanych przez Członków PIPT (powierzchnia targowa wynajęta, liczba wystawców i liczba zwiedzających) wyraźnie wzrosły. 21 organizatorów targów zrzeszonych w PIPT zorganizowało 227 targów i wystaw w Polsce, na powierzchni 678 065 m2. Na powierzchni tej zaprezentowało się 27 876 wystawców. Targi te odwiedziło 1 013 846 zwiedzających.