Smart shopping a pandemia, kryzys, inflacja - Marketing przy Kawie
Smart shopping a pandemia, kryzys gospodarczy i dwucyfrowa inflacja – badanie CPS GfK
  • 0
  • 1
17.07.2024

Smart shopping a pandemia, kryzys gospodarczy i dwucyfrowa inflacja – badanie CPS GfK

Pandemia, kryzys gospodarczy, a następnie dwucyfrowa inflacja umocniły w Polsce trend smart shoppingu. Już 73 proc. kupujących można określić mianem sprytnych nabywców – wynika z danych CPS GfK.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 lipca 2024

16 lipca 2024