Smaczny seans z Jabłkiem Kontrolowanym (wideo)
  • 1
  • 4
24.01.2013

Smaczny seans z Jabłkiem Kontrolowanym (wideo)

Wystartowała niestandardowa akcja promocyjna Jabłka Kontrolowanego – nowego produktu na rynku spożywczym. Jest ona częścią trwającej od zeszłego roku kampanii mającej na celu promocję Polskich Jabłek Wysokiej Jakości. Akcję wspiera kampania outdoorowa w siedmiu największych miastach w Polsce, reklamy w prasie oraz w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2013

Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”

„Skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń przewodnik po zagadnieniach innowacyjności – podręcznik omawiający najważniejsze teorie, techniki i najnowsze ustalenia badawcze” – piszą o nim autorzy. Adresują go do wszystkich, którzy chcą się nauczyć, jak przekształcić zwykłą organizację w firmę innowacyjną. W tym celu zbudowali model „od A do F”, który ma pozwolić czytelnikowi ułożyć w logiczną strukturę większość najważniejszych koncepcji dotyczących innowacyjności, jakie opublikowano w ostatnich latach.