Słuchacze kierunku nowy public relations WSE przygotowali kampanię PR dla TEDxKraków
  • 0
  • 1
20.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Słuchacze kierunku nowy public relations WSE przygotowali kampanię PR dla TEDxKraków

W roku akademickim 2012/2013 słuchacze 10. edycji studiów podyplomowych na kierunku nowy public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowali kompleksową kampanię PR dla TEDx Kraków. To organizacja non profit przygotowująca lokalną edycję konferencji TED oraz przedsięwzięcia promujące hasło „Ideas worth spreading!”.
(informacja promocyjna)

Program studiów nowy PR kładzie szczególny nacisk na zdobywanie konkretnej i narzędziowej wiedzy. Rozbudowany blok warsztatowy i treningowy stanowi ponad 50% wszystkich zajęć.

Co roku słuchacze tego kierunku, pracując w ramach wirtualnych agencji PR, przygotowują na podstawie briefu strategię działań PR dla realnego klienta w ramach określonego budżetu.
 
Ponieważ niektórych rzeczy nie można nauczyć się z książek, tylko praktycznie, nie oczekujemy, że po zakończeniu naszych studiów słuchacze powtórzą z pamięci mnóstwo nieprzydatnej teorii – mówi Łukasz Majewski, opiekun merytoryczny kierunku. – Chcemy za to, żeby, znając metody i techniki, wedle których powinna być budowana strategia PR, realizowali najbardziej szalone projekty z zakresu public relations.

Łukasz Majewski zwraca uwagę również na to, że studenci, pracując dla TEDx Kraków, przeszli przez cały proces tworzenia i przygotowania działań PR dla klienta – od narzędzi analitycznych, przez tworzenie strategii, taktyki, budżetowanie, aż po prezentację przed klientem.

Perspektywa szerzenia idei TEDx Kraków w ramach zajęć była wspaniałym wyzwaniem. Nasza kampania PR miała rzeczywiście zostać wykorzystana przez organizatorów wydarzenia, więc czuliśmy się potrzebni i zaangażowaliśmy się w pracę nad wizerunkiem naszego klienta jak w żadne inne ćwiczenie. Pracowaliśmy z uwzględnieniem rzeczywistych problemów, więc i rozwiązania musiały być realne – mówi Agnieszka Łakota-Kot, słuchaczka 10. edycji kierunku nowy public relations, która po zakończeniu projektu dołączyła do zespołu organizacji.

Kluczowym celem działań PR, które znalazły się w briefie, było zwiększanie świadomości marki TEDx Kraków jako ważnego spotkania w regionie.

Zakończeniem wielomiesięcznych prac wirtualnej agencji PRoszę Bardzo była prezentacja autorskiej propozycji działań PR przed przedstawicielami TEDx Kraków. 

Jesteśmy zachwyceni energią osób i liczbą pomysłów wygenerowanych przez grupę kierunku nowy PR. Będąc w środku organizacji, zapomina się często o pewnych elementach, które dla nas samych wydają się oczywiste. Podsumowanie naszych działań i obiektywne spojrzenie na całość organizacji to klucz do dalszej pracy i rozwoju – podsumowuje współpracę Ewa Spohn, kurator TEDx Kraków.

Jako największą wartość wymienia jednak samo zaangażowanie ludzi w projekt i to, że widzieli sens tego, co robią.

Więcej o kierunku nowy public relations można przeczytać na stronie www.wse.krakow.pl.

(informacja promocyjna)

20 września 2013