„Słowa ranią na całe życie” – kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje (wideo) - Marketing przy Kawie
„Słowa ranią na całe życie” – kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)
  • 4
  • 1
17.04.2012

„Słowa ranią na całe życie” – kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)

„Słowa ranią na całe życie” – pod tym hasłem 17 kwietnia rusza pierwsza ogólnopolska kampania przeciwko przemocy werbalnej wobec dzieci. Akcja potrwa do końca maja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 kwietnia 2012