„Słowa dają moc” – kampania Fundacji Dzieci Niczyje (audio) - Marketing przy Kawie
„Słowa dają moc” – kampania Fundacji Dzieci Niczyje (audio)
  • 4
  • 3
2.09.2013

„Słowa dają moc” – kampania Fundacji Dzieci Niczyje (audio)

Fundacja Dzieci Niczyje rozpoczyna kampanię „Słowa dają moc”. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne w wychowaniu dzieci są pozytywne komunikaty. Działania prowadzone będą głównie w prasie i radiu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2013

1 września 2013

30 sierpnia 2013