Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s. To efekt podatku cukrowego
  • 0
  • 1
22.01.2021

Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s. To efekt podatku cukrowego

Z promocyjnych zestawów OkazYeah w McDonald’s znikają napoje słodzone. Zastąpi je woda. Jak przyznaje marka, to efekt wprowadzenia w Polsce z początkiem roku podatku cukrowego.

Klienci mogą teraz wybrać jedynie wodę gazowaną lub niegazowaną. Patrycja Pazio, corporate relations specialist w McDonald’s potwierdziła w rozmowie z Wirtualną Polską, że słodzone napoje przestają być serwowane na skutek wprowadzenia podatku cukrowego. Jednocześnie działanie to wpisuje się w prowadzoną przez markę politykę oferowania klientom bardziej zbilansowanych posiłków – podkreśla przedstawicielka firmy.

Źródło: www.finanse.wp.pl

  • 1
Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s

Słodzone napoje znikają z zestawów McDonald’s

22 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2021

IAB HowTo: Digital PR już 10 lutego

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał dla łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji IAB HowTo: Digital PR – Nowy Wymiar Reputacji najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in. jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego w formie online.

21 stycznia 2021