„Słodkie lisa ucha berety” i „grzebień z tajemnicy przedziału” w kampanii internetowej marki AliExpress
  • 0
  • 5
4.12.2019

„Słodkie lisa ucha berety” i „grzebień z tajemnicy przedziału” w kampanii internetowej marki AliExpress

Kapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”. Pokrowiec na pilota to „zdalnego sterowania osłona”, a szczotka do włosów ze skrytką – „grzebień z tajemnicy przedziału”. Takie właśnie opisy zdjęć można znaleźć na polskich profilach serwisu AliExpress. Marka postanowiła wykorzystać je w kampanii social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54847 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 grudnia 2019

3 grudnia 2019