Słodki Wawel w porywającym rytmie - Marketing przy Kawie
Słodki Wawel w porywającym rytmie
  • 0
  • 1
2.10.2006

Słodki Wawel w porywającym rytmie

Pierwsze spotkanie Agencji Reklamowej GPD z firmą Wawel zaowocowało nową, ekspresyjną wersją telewizyjnego przeboju słodkiego trio – Kasztanków, Tiki-Taków i Malagi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55376 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.10.2006

Discovery Channel promuje swoje programy w nowatorski sposób

W piątek 29 września, na zewnętrznych ścianach budynków w centrum Warszawy, pojawiło się dwóch alpinistów pomiędzy którymi rozpostarto 6 metrowy baner z napisem „Myślisz, że nasz zawód jest niebezpieczny? Oglądaj Discovery Channel 30 września – 1 października od godz. 12.00”. Mężczyźni powoli opuszczali się w dół budynków, dając tym samym szansę wszystkim przechodniom oraz pracownikom biur na dokładne zapoznanie się z treścią niezwykłego przekazu.