„Słodka Wielkanoc naturalnie!”. Kampania marki Dr. Oetker
  • 1
  • 0
19.03.2018

„Słodka Wielkanoc naturalnie!”. Kampania marki Dr. Oetker

„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia marki Dr. Oetker. Działania prowadzone są równolegle w telewizji, prasie oraz Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2018

Jak w praktyce opanować kryzys wizerunkowy? Kongres Profesjonalistów PR rusza za kilka tygodni

19 kwietnia w Rzeszowie rozpocznie się XVIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W ciągu dwóch dni uczestnicy wydarzenia wezmą udział w szeregu prelekcji przygotowanych przez ekspertów z branży PR oraz w warsztatach praktycznych. Eksperci i uczestnicy po raz kolejny będą szukać odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób skutecznie poradzić sobie z kryzysem wizerunkowym w mediach.

18 marca 2018

16 marca 2018