Śledczy na tropie nieuczciwego piwa – kampania reklamowa Wojaka (making of)
  • 1
  • 1
26.02.2013

Śledczy na tropie nieuczciwego piwa – kampania reklamowa Wojaka (making of)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Akcja promocyjna zwraca uwagę na uczciwy sposób warzenia piwa, bez dodawania sztucznych enzymów przyspieszających jego produkcję. Spot reklamowy pojawi się we wszystkich najpopularniejszych stacjach telewizyjnych pod koniec lutego i będzie emitowany do 24 marca.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

46169 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

26 lutego 2013