Sławomir ambasadorem Shopee. Piosenka „Miłość w Zakopanem” podkładem muzycznym spotu
  • 1
  • 3
22.08.2022

Sławomir ambasadorem Shopee. Piosenka „Miłość w Zakopanem” podkładem muzycznym spotu

W telewizji i na oficjalnych kanałach w social media Shopee pojawiła się nowa reklama z udziałem Sławomira. Podkład muzyczny stanowi piosenka „Miłość w Zakopanem”. Kampania rozpoczyna się 22 sierpnia. Finał zaplanowany jest na 9 września.

Kampania 9.9 Dzień Super Zakupów nawiązuje do festiwalu zakupów, zainaugurowanego w 2016 r. w Azji Południowo-Wschodniej i na Tajwanie.

– Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe. Szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku. Cały proces nagrywania i produkcji pierwszej reklamy wspólnie z gwiazdorem dały nam masę radości i satysfakcji. Jesteśmy również zadowoleni, że możemy zaprezentować naszym użytkownikom sklep z gadżetami i produktami Sławomira – mówi Michał Dmoch, marketing campaigns lead w Shopee.

Współpraca wykracza poza udział piosenkarza w reklamie. Sławomir pojawi się również w samej aplikacji Shopee oraz na oficjalnych kanałach platformy w social media. Będzie tam pomagał użytkownikom odkrywać oferty, okazje dnia, a także produkty rekomendowane przez niego samego.

Przez trzy tygodnie kampanii pojawią się oferty z gwarancją zawsze bezpiecznych zakupów oraz darmowej dostawy bez minimalnej wartości zamówienia (dla wybranych kanałów dostawy).

Kampania została przygotowana przez Shopee w modelu in-house.

  • 3
Sławomir ambasadorem Shopee

Sławomir ambasadorem Shopee

Sławomir ambasadorem Shopee
Sławomir ambasadorem Shopee

22 sierpnia 2022

21 sierpnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.08.2022

IAB HowTo: Join the Game. Kolejna edycja konferencji o marketingu gamingowym już 14 września!

Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy e-sport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym i wielu innych zagadnieniach opowiedzą najlepsi branżowi eksperci podczas konferencji IAB HowTo: Join the Game.