Słabsze oceny banków w kontakcie e-mailowym i przez stronę WWW – badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 2
6.06.2017

Słabsze oceny banków w kontakcie e-mailowym i przez stronę WWW – badanie ARC Rynek i Opinia

W ciągu ostatniego półrocza znacząco pogorszyła się jakość kontaktu banków z klientami przez e-mail oraz formularz WWW. Na ten wynik największy wpływ miały istotnie niższe wyniki Alior Banku, BGŻ BNP Paribas oraz Citi Handlowego – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia. Średni czas oczekiwania na odpowiedź tą drogą wydłużył się niemal dwukrotnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 czerwca 2017